Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Aktywizacja 3D czyli” Ja i Inni – Działanie - Praca"

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi

Aktywizacja 3D czyli” Ja i Inni – Działanie - Praca"

 
  SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY


 

1.1.) Rola zamawiającego

 

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilawie

1.4)  Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON005184743

1.5)  Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: AlejaWyzwolenia 1.5.2.) Miejscowość:Pilawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256856053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopspilawa.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

 

 
  SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE


 

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

 

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywizacja 3D czyli” Ja i Inni – Działanie - Praca"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583e687a-179a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184218/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17 12:29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie


2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

 

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

 

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

 

 
  SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA


 

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mgopspilawa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

 

polski

 

 
  SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.262.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak


4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

 

 
  Część 1


 

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 

Część 1 zamówienia - usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym, edukacyjnym i zdrowotnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

 

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

 

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

 
  Część 2


4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 

6.2.2. Część 2 zamówienia - usługi aktywnej integracji o charakterze zawodowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

 

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

 
  SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW


 

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.  Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów

(1)  W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę instytucjiszkoleniowej.

(2)  W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia (RAZ) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibęagencji.


2.  Warunek dotyczący zdolności technicznej lubzawodowej

1)  w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji i realizacji usług z co najmniej 2 (dwu) spośród poniżej wymienionych 3 (trzech) zakresów:

a)  Indywidualne i/lub grupowe doradztwozawodowe

b)  Realizacja kursu zawodowego 1 - Opiekun osoby starszej lub / 2 - Asystent osoby niepełnosprawnej lub / 3 - Kurs obsługi wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej i egzaminem państwowym UDT lub / 4 - Kurs komputerowy z egzaminem ECDL moduł podstawowy lub / 5 - Sprzedawca z obsługą komputera z certyfikatem ECDL lub / 6 - Pomoc kuchenna lub / 7 - Kurs fryzjerski lub / 8 - kurs kroju iszycia

c)  Organizacja i/lub obsługa stażu zawodowego, oraz

zamówienie o którym mowa powyżej skierowane było do osób, lub rodzin zagrożonych   ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Rozdziale 3 pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata2014-2020.

2)  dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcyzłotych)/obejmującegousługijednymlubwiększejliczbiezzakresówwskazanychwpkt

1) a-c. / realizowanego na rzecz osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Rozdziale 3 pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

 

 
  SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA


 

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.1.  O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy działający wspólnie (konsorcja). Wykonawcy ubiegającysięwspólnieozamówienieodpowiadająsolidarniezawykonaniezamówienia.

5.2.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakresumocowania).

5.3.  Pełnomocnictwo należy załączyć dooferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak


 

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

 

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:

1)  terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacjiprojektu;

2)  w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy odofinansowanie;

3)  w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;

4)  gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminów realizacji zadań, przy czym zmiany terminów mogą być dokonane tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzeniaWykonawcy;

5)  gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację PrzedmiotuUmowy,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

 

 
  SEKCJA VIII – PROCEDURA


 

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-26

 

Do pobrania: